Οδηγίες για τις εγγραφές αιτούντων μετεγγραφή 2022-23

Οι επιτυχόντες αυτής της κατηγορίας  θα πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής στο διάστημα από 14 έως 23 Νοεμβρίου 2022 μέσα από το περιβάλλον https://register.auth.gr, όπου θα ανεβάσουν και όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά, και στη συνέχεια, στο ίδιο διάστημα, να υποβάλουν τα πρωτότυπα δικαιολογητικά στις Γραμματείες των Τμημάτων με έναν από τους τρόπους που περιγράφονται στην ανακοίνωση του Τμήματος Σπουδών. Οι επιτυχόντες θα ενημερωθούν μέσω SMS για τη διαδικασία καταχώρησης στοιχείων στο register.auth.gr από το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

ΑΦΟΥ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ Η ΑΙΤΗΣΗ, κατά το ίδιο διάστημα (14-23 Νοεμβρίου), πρέπει να υποβληθούν στη Γραμματεία του Τμήματος μετεγγραφής όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά είτε αυτοπροσώπως ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής (με την ένδειξη στο φάκελο: Δικαιολογητικά για Μετεγγραφή) ΩΡΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ 11.30-13.00

Η ταχυδρομική διεύθυνση αποστολής των δικαιολογητικών είναι:

Γραμματεία Τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών ΑΠΘ (Φοιτητικά)

Πολυτεχνική Σχολή, Κτίριο Εδρών (1ος όροφος)

Θεσσαλονίκη 54124

Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως την είσοδο στην πλατφόρμα και τη συμπλήρωση των στοιχείων, επικοινωνείστε με την εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr

Scroll to top