Enhancing of Heritage Awareness and Sustainability of Built Environment in Architectural and Urban Design Higher Education
H E R S U S
Project Reference: 2020-1-RS01-KA203-065407
Το πρόγραμμα HERSUS, και η ερευνητική ομάδα HERSUS AUTH του TAM ΑΠΘ, προκηρύσσουν διαγωνισμό για τρείς (3) υποτροφίες που θα δοθούν σε ισάριθμους φοιτητές/τριες που θα επιλεγούν για να συμμετέχουν στο δεύτερο διεθνές εντατικό εργαστήριο Αρχιτεκτονικού και Αστικού Σχεδιασμού HERSUS International Workshop | Adaptive Reuse.
Το εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί σε 3 φάσεις, που εστιάζουν γύρω από στην κύρια δραστηριότητά του, που θα λάβει χώρα από τις 2 ως τις 6 Μαΐου στη Λευκωσία (Κύπρος). Περισσότερες πληροφορίες για το εργαστήριο, τις επιμέρους φάσεις διεξαγωγής του και τις θεματικές που θα προσεγγίσει μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://drive.google.com/open?id=11UT_VA4eWuBehM4BXKylkmXJhRgcDLdd&authuser=simadakas%40gmail.com&usp=drive_fs
Προκειμένου να είναι επιλέξιμοι/ες για το εργαστήριο, οι ενδιαφερόμενες /οι θα πρέπει να είναι:
- φοιτητές επί πτυχίω (9ο εξάμηνο +),
- να έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς την παρακολούθηση των μαθημάτων:
- 03ΕΕ10 Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός
- 03ΤΒ10 Αρχές Βιοκλιματικού Σχεδιασμού Κτιριακών Κελυφών και Περιβάλλοντος Χώρου
- 04EE10 Εισαγωγή στην αποκατάσταση ιστορικών κτιρίων
- 06ΕΑ10 Σχεδιασμός 6: Αστικός Σχεδιασμός
- 07EB10 Σχεδιασμός 7: Αρχιτεκτονικός σχεδιασμός σε ιστορικό περιβάλλον
- να στείλουν ως και το πέρας της Πέμπτης 7/4 (23:59) email στη διεύθυνση ckotsiori@arch.auth.gr, που θα έχει:
- Θέμα (Subject): HERSUS International Workshop | Adaptive Reuse
- Κείμενο (αίτηση συμμετοχής στο workshop) με τα στοιχεία του φοιτητή/τριας, τους βαθμούς που έχει λάβει στα παραπάνω μαθήματα και τον μέσο όρο της βαθμολογίας όπως διαμορφώνεται τη στιγμή υποβολής της αίτησης
- συνημμένη την αναλυτική βαθμολογία με επισημασμένα τα αντίστοιχα μαθήματα / μ.ο.
Αιτήσεις που δεν σέβονται τα παραπάνω κριτήρια δεν θα γίνουν δεκτές.
2nd HERSUS International Workshop CALL
DOC_C2 – International Student Workshop in Cyprus_15_3