ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ 2: Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗ ΔΥΣΗ, 9ος- 19ος ΑΙΩΝΑΣ
Πληροφορίες Μαθήματος
Τίτλος | ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ 2: Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗ ΔΥΣΗ, 9ος- 19ος ΑΙΩΝΑΣ / |
Κωδικός | 06TH10 |
Σχολή | Πολυτεχνική |
Τμήμα | Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Εαρινή |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ 2014-15
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ΔΜ | ECTS |
---|---|---|---|---|---|
Κορμός | Υποχρεωτικό | 6 | 3 | 3 | 3 |
Πληροφορίες Τάξης
Τίτλος | ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ 2: Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗ ΔΥΣΗ, 9ος- 19ος ΑΙΩΝΑΣ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2014 – 2015 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες |
|
Class ID | 20051606 |
Τύπος Μαθήματος
- Υποβάθρου
- Γενικών Γνώσεων
- Επιστημονικής Περιοχής
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
- Αγγλικά (Εξέταση)
- Γερμανικά (Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτήτριες και οι φοιτητές με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος θα είναι σε θέση να συζητούν ζητήματα τέχνης από τον Μεσαίωνα ως τον 19ο αιώνα, να τα συσχετίζουν με ευρύτερα κοινωνικά και πολιτικά νοήματα, καθώς και να αναγνωρίζουν έργα τέχνης της περιόδου αυτής από τα υφολογικά τους χαρακτηριστικά
Γενικές Ικανότητες
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Αυτόνομη εργασία
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εισαγωγή στο πολύχρωμο και το "απομονωμένο" ύφος της εποχής των μεταναστεύσεων / Βυζαντινές επιρροές / Ρωμαϊκές επιρροές Καρολίγγεια τέχνη Οθωνικό ύφος Ρωμανική Τέχνη Γοτθικό / Διεθνές Γοτθικό ϋφος Αναγέννηση στην Ιταλία (πρώιμη - ύστερη) Ιβηρική Αναγέννηση Αναγέννηση στο Βορρά Μανιερισμός Μπαρόκ Ροκοκό Νεοκλασικισμός 19ος αιώνας (ρομαντισμός, ρεαλισμός, ιμπρεσιονισμός)
Λέξεις Κλειδιά
αναγέννηση μπαρόκ ρεαλισμός στυλ εικονολογία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Οργάνωση Μαθήματος
- Διαλέξεις:
- Σεμινάρια:
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
βάσει γραπτών εξετάσεων στο τέλος του εξαμήνου
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις
Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
βλ. moodle