Προπτυχιακές Σπουδές/02TT10

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ 1 

Πληροφορίες Μαθήματος

ΤίτλοςΕΙΚΑΣΤΙΚΑ 1 / VISUAL ARTS 1
Κωδικός02TT10
ΣχολήΠολυτεχνική
ΤμήμαΑρχιτεκτόνων Μηχανικών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ 2014-15

ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςΔΜECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικό2133

Πληροφορίες Τάξης

ΤίτλοςΕΙΚΑΣΤΙΚΑ 1
Ακαδημαϊκό Έτος2014 – 2015
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες
  • Κωνσταντίνος Βαρώτσος
  • Δημήτριος Ξόνογλου
  • Φωτεινή Παγώνη
Class ID
20051588
 
Τύπος Μαθήματος
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
    Μαθήματα που δεν στοχεύουν στην παροχή επιστημονικής γνώσης στο αντικείμενο του Προγράμματος Σπουδών, αλλά στην καλλιέργεια και ανάπτυξη άλλων δεξιοτήτων των φοιτητών. Παραδείγματα τέτοιων μαθημάτων είναι τα μαθήματα επιχειρηματικότητας και ενδεχομένως και οι ξένες γλώσσες.
 
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
 
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
 
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
 
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
 
Περιεχόμενο Μαθήματος
Aντικείμενο του μαθήματος είναι το να κατανοήσουν οι φοιτητές μέσα από τη χρήση πολλών και διαφορετικών σχεδιαστικών μέσων τη διαδικασία των αντιληπτικών μηχανισμών. Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με το δίπολο σκέψη–δράση, δια της αποτυπώσεως: α) της πραγματικότητας β) της σκέψης γ) της αίσθησης Διεξαγωγή μαθήματος: Aσκήσεις στο πεδίο των εικαστικών εφαρμογών, με τη συνδρομή και άλλων, πέραν των καθαρά εικαστικών, μεθόδων και τεχνικών.
 
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση
    (Διαμορφωτική) Η διαμορφωτική αξιολόγηση (για βελτίωση) αναφέρεται στις τυπικές και άτυπες διαδικασίες αξιολόγησης που εφαρμόζονται από τους διδάσκοντες κατά τη διάρκεια του εξαμήνου προκειμένου να τροποποιήσουν της διδακτικές και μαθησιακές τους δραστηριότητες για να βελτιώσουν τη μάθηση των φοιτητών.
    (Συμπερασματική) Η συμπερασματική αξιολόγηση (για βαθμολόγηση) αναφέρεται στην αξιολόγηση της μάθησης και εκφράζει την ανάπτυξη που παρουσίασαν οι φοιτητές στο πλαίσιο του μαθήματος.
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία
    (Διαμορφωτική) Η διαμορφωτική αξιολόγηση (για βελτίωση) αναφέρεται στις τυπικές και άτυπες διαδικασίες αξιολόγησης που εφαρμόζονται από τους διδάσκοντες κατά τη διάρκεια του εξαμήνου προκειμένου να τροποποιήσουν της διδακτικές και μαθησιακές τους δραστηριότητες για να βελτιώσουν τη μάθηση των φοιτητών.,
    (Συμπερασματική) Η συμπερασματική αξιολόγηση (για βαθμολόγηση) αναφέρεται στην αξιολόγηση της μάθησης και εκφράζει την ανάπτυξη που παρουσίασαν οι φοιτητές στο πλαίσιο του μαθήματος.